Personal
Assistant

with +5 years experience

Als Personal Assistant ben je de steun en toeverlaat van de Managing Partner. Jullie zijn een hecht duo waarbij het jouw rol is om op verschillende vlakken te ondersteunen en te ontzorgen.

Elke dag zal er dus een beetje anders uitzien, dit geeft alvast een idee van het takenpakket:

  • Beheren van de agenda en het uitwerken van een optimale planning om zo de activiteiten van de Managing Partner goed & efficiënt te kunnen coördineren
  • Overzicht creëren en behouden van lopende dossiers/projecten
  • Mailboxbeheer & digitaal archiveren
  • Voorbereiden van documenten, templates en presentaties
  • Uitwerken of optimaliseren van (bestaande) processen
  • Notuleren tijdens vergaderingen, acties plannen
  • Administratief beheer van vastgoedpatrimonium
  • Algemene administratie en communicatie met de boekhouder
  • Praktische regelingen treffen indien nodig, vb. travel, lunches plannen, …

 

Je profiel: 

  • Je hebt een diploma hoger onderwijs of hebt min. 10 jaar ervaring in een gelijkwaardige functie
  • Je hebt min. 5 jaar ervaring als Personal Assistant, Directiesecretaris/esse of Management Assistant
  • Interesse in de juridische wereld is een must
  • Discretie, no-nonsense, vertrouwen en nauwkeurigheid zijn 4 sleutelwoorden die passen bij jouw persoonlijkheid
  • Je houdt van een sterk persoonlijk contact en een hoogwaardige invulling van je rol
  • Actie en een goed gevuld ‘to do-lijstje’ schrikken je niet af
  • Project coördinatie, efficiënte planning en organisatie zijn je stokpaarden
  • Je bent een geboren communicator, het Nederlands en het Engels hebben geen geheimen voor jou
  • Kennis van MS Office is een evidentie

 

Ons aanbod: 

  • Minimaal 80% tewerkstelling (must)
  • Een marktconform salarispakket met aanvullende voordelen zoals maaltijdcheques, eindejaarspremie, opleidingsbudget, fietsvergoeding, een drankje en een hapje
  • Een bende leuke collega’s in een hip kantoor vlak bij het nieuwe Antwerpse Zuid
  • Belangrijk: voor deze functie is helaas geen telewerk mogelijk

 

Wij zijn Four & Five, juridische experts met een zakelijke mindset. Four & Five is een toekomstgericht advocatenkantoor met een laserfocus op ondernemings-, handels- en IT-recht, M&A, GDPR en vastgoed. We staan voor een efficiënte en pragmatische dienstverlening op een hoog juridisch niveau en streven ernaar een echte partner te zijn voor onze cliënten. Four & Five werkt met een uiteenlopend (inter)nationale cliënteel, waaronder start- en scale-ups.

Stuur zeker je CV naar careers@fourfive.be als je jezelf ziet passen bij Four & Five.
Je sollicitatie wordt discreet behandeld.